Najdete nás taky tady...

Na pořadu dne...

Re: Re: Re: Mala uprava pravidel

Ano to je rozumny. Jsem taky pro. Jak pises. Bod za zachranu stroje. ☺

Re: Re: Re: Re: Mala uprava pravidel

Já bych byl pro bod, jen když se dolítá celý boj. Sestřelenému letadlu dávat bod za úspěšné přistání? Spíš bych ocenil piloty kteří se nenechají sestřelit.

Re: Re: Re: Re: Re: Mala uprava pravidel

Bral jsem to, jakože bod má ten, kdo se vrátí (trefí) se svým strojem na letiště... a je jedno kdy. Že je to bod za "záchranu" stroje. Když se nelítá na určený čas, budeš asi těžko určovat kdy končí boj a kdo má dostat bod... poslední ve vzduchu se stuhou? Aby to zbytečně neprodlužovalo kola...

Malá úprava pravidel

Po prvním závodě který se opravdu povedl, jsme se Zbekem debatovali. Všimli jsme si že hodně pilotů na konci boje přistávalo do přistávací zóny i když nemuselo. Tak jsme si řekli že když pilot bude přistávat na konci boje a přistane v přistávací zóně, dostal by 1 bod. Zóna by se mohla trochu zůžit, aby to nebylo tak jednoduché. Délku bych nechal tak jak byla v Kyjově. Co na to další piloti Východní fronty.

Re: Malá úprava pravidel

Jen bych tu přistávací zónu situoval jinam než minule. Piloti, kteří jsou na konci startovací čáry od přistávací zóny moc dobře na tu přistávací zónu přes piloty stojící vedlě něj nevidí.

Re: Re: Malá úprava pravidel

OK . Dáme přistávací pruh před bezpečnostní linii 10 × 6 metrů , Vstup pouze z helmou !!!

Re: Re: Re: Malá úprava pravidel

:-) byl to jen poznatek z prvního kola. Nevím, jak se ostatním budou přilby zamlouvat. Varianta by byla - přistávací zóna z obou stan startovací linie.

Re: Re: Re: Re: Malá úprava pravidel

Ještě můžeme přistávací zónu umístit uprostřed a bude se stát po obou stranách

Přidat nový příspěvek